תם המשבר: פולין מחזירה את השגריר לישראל

שלמה ריזל No Comments on תם המשבר: פולין מחזירה את השגריר לישראל

שר החוץ אלי כהן ועמיתו הפולני הכריזו על סיום המשבר בין המדינות והחזרת השגריר הפולני לישראל: "דף חדש ביחסים"

צילום: שגרירות ישראל בפולין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן נפגש היום (רביעי) עם עמיתו שר החוץ הפולני זביגנייב ראו. בפגישתם הכריזו על החזרת השגריר הפולני לישראל וכי המשבר המדיני בין שתי המדינות הסתיים. שר החוץ אלי כהן ברך בין היתר על ההחלטה להחזרת משלחות הנוער למסעות לפולין, לטובת חיזוק הקשר בין שתי המדינות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מברך את ממשלת פולין על החלטתה להחזיר את שגרירה לישראל. החלטה זו מסמנת צעד חיובי קדימה בקשרים הדיפלומטיים שלנו, ואני בטוח שהיא תוביל לשיתוף פעולה הדוק עוד יותר בין שתי מדינותינו. אני מצפה להמשך הדיאלוג וחיזוק היחסים בינינו".

צילום: שגרירות ישראל בפולין

שגרירות ישראל בפולין

שר החוץ אלי כהן: "אנחנו פותחים דף חדש ביחסים עם פולין. החזרת השגריר הפולני לישראל, יחד עם חזרת משלחות הנוער לפולין הן מהלכים חשובים לחיזוק היחסים בין המדינות. פולין היא גורם משמעותי ביותר באירופה כיום ויחד עמה נמשיך ונקדם נושאים בעלי חשיבות מדינית, כמו הדרכים היעילות ביותר להתמודד עם האיום האיראני, שגרורות הטרור שלו כבר ניכרות באירופה. הדגשתי בפני עמיתי שרק המשך סנקציות כלכליות ומדיניות כבדות, יחד עם איום צבאי אמין, יביאו לתוצאות הרצויות נגד משטר האימה בטהרן".

שר החוץ אלי כהן מקיים היום ביקור מדיני בפולין, במהלכו צפוי להיפגש גם עם ראשי הקהילה היהודית במדינה ויבקר במוזיאון השואה ובאנדרטת השואה בוורשה.



0 תגובות